( بمب خنده سابق)

خرید بک لینک
من می ترسم که دلم بیشتر از یه بار بخواد که ببینتش

هر روز و هر روز

دل من پر و تر از اونیه که حتی نصورشو میکردم

خیلی پر رو خدایی :/

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: دل دنیا رو پر کردی, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 7:52

باید حرف بزنم بگم که از روزی که رفت حالم خوب نیست بگم که نتونستم هیچ پست شادی بنویسم . نتونستم با صدای بلند چند دیقه بخندمبگم که حتی نوشتن نه اینجا و نه هیچ جای دیگه ارومم نکردروزی که نرگس گفت داره اشتباه میکنه لحظه ایی که فکر کردم تو خطر ٬ لحظه ایی که از شدت نگرانی که نکنه اسیب ببینه دستام شروع کردن به لرزیدن فهمیدم اوضام خرابه البت شایدم نه شاید خیلی قبل اون فهمیدم یه جای کار گیر داره وقتایی که براش دعا می کردم وقتی که خبر سقوط اتوبوس سربازا اومد نمی دونم فقط می دونم الان برام مثل یکی از عزیزانمه مثله عضوی از خونواده که نبودشو حس میکنم و که از ( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: ای باد صبا,ای باد صبا به سبا میفرستمت,ای باد صبا سلام یاران برسان,ای باد صبا بگذر و بگذار,ای باد صبا بگو به جامی,ای باد صبا به صبح برخیز,ای باد صبا یکی یدونه دخترم,ای باد صبا داریوش رفیعی,اي باد صبا,ای باد صبا اگر توانی, نویسنده: بازدید: 474 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 21:05

خیلی دلتنگم

خیلی بیتابم

دلم تنگ شده

خیلی دلتنگم

دلم براش تنگ شده ... خیلی زیاد

دلم میخواد یه خبری ازش بگیرم

یه خبری بهم بده

چرا حال من خوب نمیشه

چرا نمیشه که فراموشش کنم

دلم تنگه

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 3:57

هفته ی پیش این موقع پیشم بود ولی حالا نیست دلتنگی حالت عجیبیه دارم به درد انگشت پام وقتی خورد به بخاری فکر میکنم که چقد اولش درد داشت چقد بالا پایین پریدم ولی در کمتر از پنج دیقه حل شد یا انگشتم که چند دیقه پیش موقع پوست کندن میوه بریدم یه سوزشی داشت ولی بعدش فقط خون بود و از درد خبری نبود این دردا رو میشه یه جوری باهاشون کنار اومد شاید چون زود خوب میشن شاید چون فیزیکین ولی دلتنگی یه جایی تو قلبتو اذیت میکنه یه چیز روحیه نمیشه به زور خودتو مجبور کنی که دلتنگ نباشی یا به زور بخوای فراموشش کنی که دلتنگ نباشی اگه بخوام قشنگ دلتنگی رو توصیف کنم دلتن ( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 279 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 3:55

خیلی ناراحتم :((

سر شام بابا داشت حرف میزد

اومدم اسم پسر عمومو بگم

گفتم مجتبی :/

حالا مجتبی کیه

۸نسل اونور ۸نسل اینور ما اصن همچین اسمی تو خاندان نداریم

قشنگ تو افق موندم :((

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: خیلی ناراحتم,خيلي ناراحتم,خیلی ناراحتم چه کنم,خیلی ناراحتم چیکار کنم,خیلی ناراحتم ازت,خیلی ناراحتم کردی,خیلی ناراحتم خدا,خیلی ناراحتم چکارکنم,خیلی ناراحتم چه کار کنم,من خیلی ناراحتم, نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 21:12

- چیزی میخوای بگی ؟

+ اره

- بگو

+

- هانیه

+ ها

- بگو دیگه

+ نمی دونم چی می خوام بگم فقط می دونم میخوام یه چیز بگم

- حالت خوبه ؟

+ اره... فک کنم

- نگرانتم ... خیلی

+ منم نگرانمم

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 10:45

تو میخوای باز هم مثل سابق با هم حرف بزنیم؟... یعنی پشیمون نمیشیم؟... یعنی امروز با هم خداحافظی نکنیم؟+ من به این سوال چی جواب بدم ؟- نمی دونم+ کمکم کن- اووم ... صادقانه جواب بده + خوب صادقانه که نمی تونم برم اونجا بنویسم مسخره است - مطمئنی ؟+فک کنم :(-حالا این صادقانه رو بگو ببینم چیه + اره . میشیم به احتمال زیاد. نه هیچ وقت- هانیه ؟+ هووم - یه جوابی بده که به نفع جفت تون باشه . این که میگی به احتمال زیاد پشیمون میشین بعد میگی اره میگی نه هیچ وقت ؟+ من الان نمی تونم از مغزم استفاده کنم .راستشم بخوای نمیخوام ازش استفاده کنم - + من چی بگم حالا ؟ -+ :( ( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: سوال سخت,سوال سخت ریاضی,سوال سخت هوش,سوال سخت با جواب,سوال سخت صندلی داغ,سوال سخت ریاضی ششم,سوال سخت ریاضی هفتم,سوال سخت از دخترا,سوال سخت برای صندلی داغ,سوال سخت فیزیک, نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 10:44

+ دارم با خودم کلنجار میرم

-خوب .نتیجه ؟

+ میگم شاید چون اولین ادمیه که اینقدر بهش نزدیک شدم شاید اولین و تنها کسیه که میشناسمش اینقدر دل کندن ازش برام سخته شاید بقیه هم مثه اون باشن

شاید اگه شروع کنیم به فراموش کردن همدیگه واسه جفت مون همه چی راحت تر شه

-خوب؟

+امروز گفت یه چیز و حذف میکنه تا از دلتنگیاش کم شه

اگه منم حذف شم از دلتنگیش کم میشه :(

-خوب پس میخوای بهش کمک کنی ؟

+

- هانیه ؟

+

-هانیه ؟

+ با من حرف نزن ٬ میفهمی ؟ حرف نزن ٬ صدام نکن

- باشه

( بمب خنده سابق)...

ما را در سایت ( بمب خنده سابق) دنبال می‌کنید

برچسب: هی روزگار,هی خدا,های چت,هعی چ فاز سنگینی,هعی لعنتی,هعی تو,هعی رفیق,هعی دنیا,هعی چه فاز سنگینی,هعی لوله گاز, نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 10:44

صفحه بندی